ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

شنبه, 05 اسفند 1402 10:36

نایلون شیرینگ در ppt.co مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :تهران، خیابان 15 خرداد . بعد از بازار آهنگران . روبروی گیتی نورد . پلاک 382
تلفن :55583102
موبایل :09129303621
ایمیل : info[at]ppt.co.com
ویژگی های نایلون شیرینگ
ویژگی های نایلون شیرینگ تا حد زیادی به نیاز مشتریان بستگی دارد و فروشنده نایلون شیرینگ باید با توجه به نیاز مشتریان این ویژگی ها را در محصولات خود ایجاد کند. به طور معمول، اندازه و حجم این نایلون در صنایع مختلف متفاوت است و تولید نایلون شیرینگ را منحصر به فرد می کند.

به طور کلی می توان گفت که پلاستیک شیرینگ به صورت یک یا چند لایه تولید و عرضه می شوند. هر چه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد مقاومت آن بیشتر می شود و البته قیمت نایلون شیرینگ نیز متاثر از این موضوع است. علاوه بر این، اندازه و ابعاد نایلون ممکن است متفاوت باشد. در زیر مشخصات و ویژگی های محصولات خود را معرفی می کنیم کیفیت محصولات ما کاملا تضمین شده است.

ویژگی های رول شیرینگ:
استحکام و مقاومت کششی بالا (عرض و طول)

مقاومت پارگی بالا

انرژی شکست بالا

مقاومت مکانیکی بالا در برابر سوراخ شدن

خواص چاپ و رنگرزی نایلون

قابلیت دوخت خوب

انواع نایلون شیرینگ
انواع نایلون شیرینگ به شرح زیر می باشد:

شیرینگ تونلی
یکی از رایج ترین مدل های نایلون شیرینگ، پلاستیک شیرینگ تونلی است. این نایلون که به نام پلاستیک شیرینگ پلی اتیلن نیز شناخته می شود، مقاومت و شکل پذیری خوبی دارد.

سلفون شیرینگ
سلفون شیرینگ با نایلون شیرینگ کمی متفاوت است و مواد اولیه آن نیز فرق دارد. در واقع این محصول شفاف تر و نازک تر است و برای بسته بندی دقیق استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر قصد بسته بندی مواد غذایی را دارید، می توانید از سلفون شرینک استفاده کنید.

نایلون شیرینگ حرارتی
نوع دیگر نایلون شیرینگ نایلون حرارتی است که برای بسته بندی اقلام وکیوم استفاده می شود.

قیمت نایلون شیرینگ
عوامل متعددی بر هزینه های نایلون شیرینگ برای مشتری تأثیر می گذارد. قیمت مواد اولیه (که در سال های اخیر نوسانات زیادی داشته است)، برند محصول و شفافیت آن احتمالاً مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نایلون شیرینگ هستند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از جزییات بهترین قیمت نایلون شیرینگ برای انواع مختلف و دریافت لیست قیمت نایلون شیرینگ به سایت ما مراجعه نمایید.

فروش نایلون شیرینگ
به طور معمول، تولید کنندگان نایلون شیرینگ آن را به صورت فله و رول شیرینگ عرضه می کنند. نایلون شیرینگ، بسته بندی شیک و بسیار مطمئنی را در اختیار شما قرار می دهد. شاید بدانید که دستگاه های بسته بندی رول شیرینگ، پلاستیک شیرینگ و محصولات بسته بندی نهایی تولید می کنند.
خوانده شده 137 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.