ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

شنبه, 05 اسفند 1402 15:20

چسب های آجر از نظر نوع نما در سایت کاراتجارت مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :تهران ، جنت آبادجنوبی بلوار لاله شرقی ساختمان کارا،شرکت کارا تجارت
تلفن : 02128422085
موبایل :02128422085
ایمیل : Karatejaratofficial@gmail.com
آجرهای پازلی کارا تجارت دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و همین امر منجر شده پرمتقاضی باشند.

از مقاومت چشم گیری در برابر زلزله برخوردار هستند.
در رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند.
سرعت ساخت و ساز را افزایش می دهند.
نحوه اجرای آجر پازلی فوق العاده آسان است.
این نوع محصولات دو طرف نما هستند.
امکان ساخت این آجرها با متریال های مختلفی وجود دارد.
به محیط زیست آسیب نمی زنند.
وزن کمی دارند و طول عمر بنا را چندین برابر می کنند.
قیمت آجر پازلی
در تعیین قیمت آجر پازلی موارد متعددی تاثیر گذار هستند. در همین راستا برای اطلاع از مبلغ خرید و فروش این آجرها باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد. برند سازنده و کیفیت آجر از جمله مهم ترین عواملی هستند که در تعیین قیمت نقش دارند. نوسانات بازار نیز تا حدود زیادی در این زمینه می توانند تاثیر گذار باشند. اما با این حال قسمت این نوع مصالح ساختمانی در برابر ویژگی های منحصر به فردشان بسیار ناچیز است.

ملات سیمان
ملات سیمان مخلوطی از مواد مختلف است که برای چیدن آجر پازلی زرد و رنگ های دیگر ، بلوک ، سنگ و سایر مصالح ساختمانی استفاده می شود. ملات های بنایی نقش مهمی در ساخت و ساز دارند، زیرا باعث استحکام و پایداری دیوارها می شوند. همچنین آن ها را در برابر عوامل خارجی مختلف مانند رطوبت، باد، آفتاب و غیره محافظت می کنند.

ترکیب و خواص ملات های بنایی برای آجر و بلوک ممکن است بسته به نوع مصالح ساختمانی مورد استفاده و شرایط عملیاتی ساختمان متفاوت باشد. به عنوان یک قاعده، ملات بنایی از سه جزء اصلی تشکیل شده است ماسه، سیمان و آب. البته می تواند انواع مختلفی داشته باشد مانند سیمان، آهک، خاک رس، گچ و غیره.

خواص ملات های بنایی به نسبت اجزاء، کیفیت آن ها، روش اختلاط و تکنولوژی کاربرد به سطح بستگی دارد. علاوه بر این، خواص ملات های بنایی می تواند تحت تأثیر عواملی مانند دمای محیط، رطوبت هوا و غیره باشد. یکی از مزیت های اصلی ملات های بنایی قابلیت استفاده از آن ها برای طیف وسیعی از کارهای ساختمانی است. ملات های بنایی را نیز می توان بر اساس هدف مورد نظرشان طبقه بندی کرد.

چرا از چسب مخصوص به جای ملات سیمان استفاده کنیم؟
بازار مصالح ساختمانی مدرن تقریباً هر روز تغییر می کند، فناوری های جدید ایجاد می شود و قدیمی ها غیر ضروری و پرهزینه می شوند. تا همین اواخر، آجرکاری یک فرآیند پیچیده و پر زحمت بود که شامل استفاده از ملات های مختلف با مشارکت متخصصان حرفه ای بود. امروزه فناوری جدیدی با استفاده از نوع خاصی از چسب برای ساخت و ساز با آجر وجود دارد که امکان چیدمان مصالح ساختمانی را به سرعت، کارآمد و بدون هزینه اضافی فراهم می کند.

در اکثر موارد چسب آجر از پلی یورتان اصلاح شده ساخته می شود و در بسیاری از زمینه های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب به طور خاص برای نصب آجرکاری، گچ، سنگ طبیعی، بلوک های بتنی و همچنین برای روکش کردن سطوح با انواع مختلف مواد ساخته و تولید شده است. دلایل بی شماری وجود دارد که استفاده از چسب آجر را به جای ملات سیمان ارجح تر می کند که چند مورد آن را معرفی می کنیم.

نیازی به آماده سازی اضافی ندارد؛
تطبیق پذیری و عملی بودن؛
تمیزی محل کار؛
افزایش سرعت کار؛
مقاومت بالا در برابر آب، حلال ها، اسیدها و سایر مواد تهاجمی.
خوانده شده 129 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.