ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 08 اسفند 1402 15:13

درب اتوماتیک سکشنال در ماکو دور مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :تهران، گیشا، خ۱۵، پلاک۵، واحد۱۴
تلفن :02122242687
موبایل :09197553158
ایمیل : info@maxordoor.com
شیارها، از دیگر قسمت های درب سکشنال زیر سقفی هستند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این شیارها دقیقاً همچون ریل‌ قطار، همه موارد را در یک مسیر صحیح و مستقیم قرار می دهند. این قطعات از جنس استیل شناخته می شوند و در اصل می ‌توان آن‌ ها را در محل غلتک ‌ها و هدایت آن‌ ها در مسیر بالا و پایین قرار دهیم.

برای تهیه این درب ها می توان با مراجعه به سایت مکث در و شماره های ذکر شده در آن سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت درب سکشنال
همان گونه که هر محصول در بازار قیمت های مختلفی دارد این درب هم از این قاعده مستثنی نیست. در متن ذیل، عوامل مؤثر در تعیین قیمت در سکشنال را شرح داده ایم:

نوع پنل درب سکشنال
پنل های درب بالارونده در انواع و کیفیت های مختلف در بازار موجود هستند که می توانند با انتخاب و نوع نیاز مشتری تغییر کنند. این قطعات به کمک فنر، لولا و ابزار مربوطه به هم وصل شده و درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی را شکل می دهند. پنل ها در انواع ماکروریب و کتیبه دار، ساده و شیاردار تولید شده و در بازار ارائه می شوند. جنس این قطعات از انواع گالوانیزه، فولادی، وینیل، شیشه، آلومینیوم و چوب انتخاب می شود که هر یک از جنس ها می تواند در تعیین قیمت پنل و درب سکشنال تاثیرگذار باشد.

ابعاد درب سکشنال
از دیگر فاکتورهایی که بر قیمت درب اتوماتیک و نصب آن مؤثر است، ابعاد درب بالارونده می باشد. هر قدر ابعاد بزرگ تر در نظر گرفته شوند، نیروی محرکه برای به حرکت در آوردن آن ها هم بیشتر خواهد بود و در نهایت، مشتری باید موتور قوی تری را هم تهیه نماید.

کیفیت و نوع موتور
موتور، یکی دیگر از المان های مؤثر در تعیین قیمت درب سکشنال است که در حقیقت، نیروی محرکه پنل ها به حساب می آیند و در هنگام باز و بسته شدن درب اتوماتیک، پنل ها با نیروی موتور به حرکت در می آیند. موتور مورد استفاده به ابعاد و وزن درب شما وابسته است. قطعاً درب های صنعتی که دارای ابعاد بزرگ تری هستند و وزنشان هم بالاتر است به موتوری با قدرت بیشتر برای به حرکت در آوردن درب احتیاج است و به نسبت قیمت درب پارکینگ زیر سقفی هم مناسب تر از آن خواهد بود.

شرکت مکث در آماده ارائه هر گونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای سفارش درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.
خوانده شده 121 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.