ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

شنبه, 19 اسفند 1402 16:44

ویژگی کولر گازی ایستاده 60 هزار گری مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :تهران سه راه امین حضور خیابان ایران بازار بزرگ امیر کبیر طبقه دوم
تلفن :08734235452
ایمیل : https://t.me/gree_iranian
خرید کولر گازی ایستاده 60 هزار
کمپانی گری یکی از برند های تولید کننده کولر گازی می باشد که محصولاتی بی نظیر و قدرتمند تولید می کند. کولر گازی ایستاده گری 60 هزار از محصولات ایستاده این کمپانی می باشد که دارای ویژگی های زیادی می باشد.

همانطور که آگاه هستید امروزه دستگاه تهویه مطبوع های زیادی وجود دارند که هر کدام ویژگی و کارایی مختص به خود دارند. از جدید ترین و محبوب ترین تهویه مطبوع ها می توان به کولر های گاز اشاره کرد. امروزه کولر گازی ها یکی از قدرتمند ترین دستگاه های تهویه مطبوع موجود در بازار می باشد که در چند دهه‌ی اخیر از آن استقبال زیادی شده است.

ویژگی کولر گازی ایستاده 60 هزار گری
از ویژگی های جذاب این محصول می توان به عملکرد دوگانه آن اشاره کرد که به ما این امکان را می هد که در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنیم. علاوه بر این باید گفت که کولر گازی ها دارای کلاس های آب و هوایی مختلفی هستند که هر کدام از این کلاس ها برای مناطق مختلفی هستند. کولر گازی ایستاده 60000 گری دارای کلاس آب و هوای T3 می باشد که نشان دهنده‌ی آن است این محصول برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای مناسب می باشد. ناگفته نماند که قدرت سرمایشی و گرمایشی این محصول برابر با 60000 BTU/h می باشد.

از ویژگی های این کولر گازی می توان به گاز مبرد R410a اشاره کرد که یکی از بهترین گاز ها در کولر گازی می باشد. علاوه بر این ها باید گفت که کولر گازی ایستاده 60 هزار گری دارای کمپرسور اسکرال می باشد. کمپرسور اسکرال جزو قدرتمند ترین موتور های موجود در اسپلیت ها می باشد که کمپانی گری برای محصولات ایستاده خود از آن بهره می برد. ناگفته نماند که کولر گازی ایستاده گری 60000 جزو محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشد.
خوانده شده 111 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.