ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 06 فروردين 1403 12:06

راهنمای جامع خرید و بررسی قیمت بشقاب اوپال مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :شوش خیابان فداییان اسلام کوچه عابدینی پلاک 15 فروشگاه فرزاد مقدم
موبایل :00989023211414
ایمیل : contactus@royalpal.ir
برندهای معروف و شناخته شده معمولاً قیمت بالاتری دارند.

طرح و رنگ
طرح ها و رنگ های ساده تر معمولاً قیمت ارزان تری دارند. طرح ها و رنگ های پیچیده تر و فانتزی تر قیمت بالاتری را شامل می شوند. همچنین طرح های برجسته و نقاشی شده قیمت بالاتری نسبت به طرح های ساده دارند.

تعداد نفرات
سرویس های اوپال در تعداد نفرات مختلف مانند: 6 نفره، 12 نفره، 18 نفره و… موجود هستند. به طور طبیعی، سرویس های با تعداد نفرات بیشتر، ظروف بیشتر و به تبع آن قیمت بالاتری دارند.

کیفیت
کیفیت مواد اولیه، ظرافت ساخت، ضخامت و مقاومت ظروف، نوع لعاب و… از جمله عواملی هستند که بر کیفیت سرویس های اوپال و قیمت آنها تاثیر می گذارند.

جنس
سرویس های اوپال با جنس های مختلف مانند شیشه ای، اپال، چینی و… موجود هستند. جنس های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی، سرویس های اوپال شیشه ای قیمت ارزان تری نسبت به سرویس های اوپال چینی دارند.

فروشگاه
قیمت سرویس های اوپال در فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد. فروشگاه های بزرگ و معتبر معمولاً قیمت های مناسب تری ارائه می دهند.

کشور مبدا
سرویس های اوپال در کشورهای مختلف تولید می شوند. قیمت سرویس های اوپال تولید شده در کشورهای اروپایی مانند فرانسه و ایتالیا به دلیل کیفیت بالا، معمولاً از قیمت سرویس های اوپال تولید شده در کشورهای آسیایی مانند چین و ایران بیشتر است.

زمان خرید
قیمت سرویس های اوپال در زمان های مختلف سال می تواند متفاوت باشد. به طور مثال، در فصل های پرمصرف مانند: عید نوروز و شب یلدا، قیمت ها به دلیل افزایش تقاضا ممکن است افزایش یابد.

گارانتی
برخی از برندها برای سرویس های اوپال خود گارانتی ارائه می دهند. گارانتی شامل ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش می شود و می تواند بر قیمت سرویس اوپال تاثیر بگذارد.

اقلام سرویس
سرویس های اوپال شامل اقلام مختلفی مانند: بشقاب غذا، بشقاب خورش، پیش دستی، دیس، پیاله، فنجان و نعلبکی و… می شوند. قیمت سرویس های اوپال با توجه به تعداد و نوع اقلام آنها متفاوت است.
خوانده شده 107 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.